Seirijų Antano Žmuidzinavičiaus gimnazija Tik dideliu darbu pasiekiami geri rezultatai. Atraskite, siekite, patirkite ir džiaukitės. Tegu pasiekimai pranoksta lūkesčius. Direktorė

Stovyklos programa buvo orientuota į smalsų, gabų mokinį, kuris domisi gamta.

06-04 Mokiniai vyko prie Dusios ežero tyrinėti augalų, vabzdžių, moliuskų. Per padidinimo stiklus stebėjo surastus vabzdžius - skruzdes, boružėlę, muses, voragyvius.  Atradimas - musės akys žalios .

06-05 Išvyka į Kauną. Tado Ivanausko muziejuje mokėsi apie žinduolius. Stebėjo filmą kaip gaminamos iškamšos. „Norėčiau čia pagyventi nors dvi dienas“ (išgirdom replikų) - supratom, kad labai patiko ir susidomėjo. Kauno tvirtovės VII forte stebėjo ir dalyvavo tyrimuose su cheminėmis medžiagomis. Pasijuto tikri alchemikai – pasigamino aukso.




06-07 Lankėsi Veisiejų  regioniniame parke. Stebėjo varliagyvių gyvenimą, mokėsi atpažinti medžius. Atradimas – varlės neturi dantų ir nekanda - nereikia jų bijoti, reikia jas stebėti, juk taip įdomu.




06-08 Žuvinto rezervate stebėjo paukščius. Įdomiausia buvo meldinių nendrinukių perkėlimo programa. Simno žuviveisos stotyje pamatė žuvų ir vėžių gimimo namus







06-09 Metelių regioniniame parke stebėjo čia gyvenančius paukščius ir keliaudami gamtiniu taku atpažino augalus. Atradimai: gulbės gali vandenyje panėrę būti žemyn galva- iš vandens stačiu kampu kyšo tik uodegos. Ne visi uodai kanda


   Mokiniai domėjosi gamta, daug ką matė, stebėjo pirmą kartą. Sėkmingai žengė jaunojo tyrėjo keliu, mąstė, kėlė hipotezes, darė išvadas, bendradarbiavo.
   Stovyklos programą pavyko įgyvendinti puikiai. Rezultatai pranoko lūkesčius.

   Vasarai gavo užduočių:
1.Pamatyti ypatingą vabalėlį, kirmėlytę, drugelį ir jį aprašyti, nupiešti, nufotografuoti, sužinoti kaip jis vadinamas. Aprašyti gamtininko dienoraštyje.
2. Surasti nematytą augalą ar gėlės žiedą. Jį nupiešti, išdžiovinti,  nufotografuoti, aprašyti gamtininko dienoraštyje.

   Rudenį, kai visi susirinks, dalinsimės savo patirtimi, įspūdžiais.